3 Temmuz 2013 Çarşamba

merhabalar....

    Merhabalar, uzun zanan oldu bloğuma birşeyler paylaşamadım acılar üzüntüler, ama yinede yaşıyorsun bir nefesin var,  hayat bir şekilde devam ediyor yapıcak bir şey yok her şey ALLAH tan diyoruz tevekkül ediyoruz ...
    Bu arada 6,7 temmuz sapanca kırkpınarda yapılacak olan el sanatları festivalıne bende katılıyorum yakın olanları gelmek isteyenleri bekliyoruz...Herkese sağlıklı hayırlı bir Ramazan diliyorum ilk bir hafta sapancada kalıcam ALLAH nasıp ederse ...sevgiler....

8 yorum:

  1. CANIM HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN
    SAPANCADAKİ ETKİNLİKDEN BİRAZ DAHA BAHSEDERMİSİN
    KİMBİLİR YOLUMUZ DÜŞERSE SANA NASIL ULAŞIRIZ MESELA ?
    ALLAHA EMANET OL CANIM
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  2. merhabalar...
    hemde amerikadan:))))))))))
    ilk sana yazmak nasip oldu
    dun vardim...dinlenmeye cok ihtiyacim vardi
    ilk suan actim blogumu
    cok cok az ugradim panayira
    ama inan birtek meralsanat evine ugrayip onunla ve bir iki blok dostuyla gorustum orada,,,c,tesi gecesi...tel dolaba ugradunmi?
    merak ettim acaba senmiydin diye
    yaz bana bunu
    opuyorum cok
    acilar derken yeni bir uzuntumu yasadin?

    YanıtlaSil
  3. Balim hos geldin hayirli ramazaanlar.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. canım benim gene gelince görrüşelim hayırlı bayrmlar:))

    YanıtlaSil
  5. canım benim nasılsın iyiki uğradın şimdi zeytini git gel salla arada acı suyunu süz tuz kalmazsa içinde az tuz ekle salla tadına bak tatlanmaya başlayıncaya kadar 10 ila 15 gün içinde tadı lezzetlenecektir afiyet olsun sağol buloğumada bu ayrıntıyı yazdım:))))

    YanıtlaSil