15 Mart 2012 Perşembe

kızıma ek mama vermeye başladım:)))

         merhabalar bir kaç haftadır blogumala ilgilenemedim ,kızım elif büyüdükçe zaman bana yetmez oldu sadece onunla ılgılenıyorum .Artık ek gıdalara başladım hayırlısıyla :)öglen meyva püresi,ikindi yoğurtla çok heyecanlandım ,elifte çok mutlu, insan bebegi yemek yerken çok seviniyor .hayırlısıyla büyütürüz inşallah...her gün taze yoğurt yapıyorum  ama pek tutturamıyorum ,makına kullanan varmı aranızda onla dahamı kolay acaba ...yada mayalamayı iyice öğrenmek lazim ...sevgilerimle.......
        
 




6 yorum:

  1. elifcik yesin buyusun . yogurt makinası kullanan arkadaslar var memnundular

    YanıtlaSil
  2. sagol elif ablası, bu gün güzel oldu yoğurdu alışıcaz artık....

    YanıtlaSil
  3. Afiyet bal şeker, sağlık olsun prensese...
    Makine kullanmadım ama pastorize edilmiş sütten yoğurt pek tutmuyor, ondan olabilir... ama önemli olan taze veriyor olman ne mutlu sana:))

    YanıtlaSil
  4. Yoğurt makinası kullanmadın bu konuda fikir veremiyorum Dilek arkadaşımızın dediği gibi pastörize sütten dolayı olabilir...

    YanıtlaSil
  5. dilek cim ,yıldız ablacim sagolun günlük süt almaya başladım gayet güzel tutuyor.bir kaç ay sonra normal sütçümüzden aldıgım sütten yapıcam teşekkür ederim sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. merhaba canım,ben de yoğurt mayalıyorum ama öyle hergün değil.acaba çok mu önemli hergün mayalamak..bundan sonra takipteyim,sevgiler..

    YanıtlaSil